Katalog Tematyczny portalów - Darmowe strony i fotoblogi

Razem 4360 fraz

Pytanie z serii - gdzie? Gotowe firanki kupię?

Pytanie z serii - gdzie? Gotowe firanki kupię? Nie mam czasu na wybieranie, szycie itd. Muszę coś zawiesić na okna. Kiedyś
było dużo np firmy Haft czy jakos tak. Czy są gdzieś sklepy gdzie mają już
uszyte? Poradźcie proszę! Pytanie z serii:...

Pytanie do ginekologa

pytanie ginekologiczne... Moj problem nie dokonca dotyczy ciazy, ale napewno ginekologii.Wyglada to
nastepujaco: mam rozwojowa wade ukladu moczowo-rodnego, tj.mam tylko jedna
nerke i jeden jajnik,tylozgiecie szyjki macicy i MACICE...

Pyrex Naczynie żaroodporne / do sufletów PYREX 2l 86

Pekniete naczynie zaroodporne..... Na walentynki potrzebowalam jakies ladne naczynie, wiec w blue city
kupilam takie zielone, dosc drogie (takie jakby bardziej kamionkowe,
niz ceramiczne - nie wiem, czy wiecie, o co mi chodzi :-))......

Pytanie o szklanke

Pytanie o szklane umywalki Rozważam zamontowanie szklanej umywalki w łazience. Ogromnie mi się
podobają. Ale właśnie przeczytałam, że po każdym użyciu trzeba taką
umywalkę przecierać do sucha. Czy to prawda ? A jak nie będę...

Pytanie o anglojezyczna literature informatyczna
Pytanie o anglojezyczna literature informatyczna Witam, czy w kraju mozna kupic gdzies po niskich cenach anglojezyczne ksiazki komputerowe?...
Pytanie o inspirację literacką Pana Premiera "Politycy ci, nie potrafią, lub nie chcą zachowywać się jak...

Pytanie na sniadanie 20.03

Holandia - Utrecht 20.03.2006r Wolne miejsca.Wyjazd na giełde samochodową w dniu 20.03.2006r.Więcej
informacji pod numerem tel 887-721-228.
VAL DI SOLE- MONCLASSICO- h.AURORA 11-20.03.2005 Witamy Serdecznie,...

Pytanie typowo teoretyczne
Pytanie typowo teoretyczne Witam. Tak mnie jakoś naszło. Czy w przypadku zajęcia naszego kraju (mamy ropę, bratnia pomoc USA, podobnie jak to ma miejsce w Iraku - powód tak naprawdę nie jest ważny) przez obce wojska byłyby możliwe działania partyzanckie podobne do tych,...

Pytanie o 4a Eilzugwagen 2 klasse PKP Ep. III
Pytanie o 4a Eilzugwagen 2 klasse PKP Ep. III Witam,

Tak jak w tytule, zapytam, jaki wagon pocztowy pasuje do składu złożonego z tych wagonów? Jaka lokomotywa pasuje ? Czy były na PKP wagony tego typu 1 klasy? Mam trzy takie wagony, chciałbym...

Pyramis STUDIO 100x50 1 1/2k lewy

Les Pyramides- sierpień Hej,
Czy ktoś z Was wybiera się może do Les Pyramides 17.08? POzdrawiam
nauka: ranking studiow,miast akademickich Polityki cztery kierunki UMK w krajowej elicie wg rankingu Polityki z tego tygodnia.
W...

Pytanie o jaskolki
Pytanie o jaskolki Witam, ..od lat nurtuje mnie pytanie o to, dlaczego jak jest pogoda jaskolki lataja wysoko, a jak zbliza sie deszcz lataja nisko. Nie wiem czy takie rozwazania byly juz tutaj na grupie prowadzone (wiec prosze o wybaczenie, jesli powtarzam problem), bo...

Pytanie o sklepy z akcesoriami uzywanymi podczas rajdow.
Pytanie o sklepy z akcesoriami uzywanymi podczas rajdow. Witajcie. Czy ktos z Was zna adresy jakis sklepow z akcesoriami samochodowymi uzywanymi podczas rajdow samochodowych? Mam na mysli drobne dodatki takie jak lampki dla pilotow, dobre kompasy (nie "bojace...

Pytanie o funpic

Pytanie konkretne, rzeczowe i kulturalne Pani Marta Sawicka jakiś czas temu była uprzejma określić wymogi stawiane
pytaniom, na które będzie odpowiadała na forum. Pytania te mają być
konkretne, rzeczowe i kulturalne. W praktyce okazało...

Pytanie o rozkład - Kamieniec -> Kę
Pytanie o rozkład - Kamieniec -> Kę Witam, Po likwidaci pociągów już dwa razy znalazłem się w sytuacji, że chciałem jechać pociągiem którego nie ma (raz nie jechał chociaż według internetowego rozkłądu powinien, i ten błąd do dzisiaj nie został poprawiony - pociąg o...

Pytanka do Plusowcow [ot] wesolego sylwka
Pytanka do Plusowcow [ot] wesolego sylwka Witam i sorry jesli pytanka sa smieszne ale nie siedze w gsm-ie mam zakupic aparat w plusie, moze byc na firme, bedzie sluzyl w 100% do gadek z osoba majaca tez Plusa ale siedzacej zagranica. 1.Ile kosztuje minuta w roamingu bo sie...

Pytanie o Fakture Proforma .....
Pytanie o Fakture Proforma ..... Czesc, W biznesie jestem zielony jak Jabluszko Fa ;). a potrzebuje sie dowiedziec gdzie znalezc sredni kurs EURO z dnia (ale nie dzisiaj), ale dajmy na to 28 grudnia zeszlego roku i wogole chodzi o zeszly rok. Najchetniej prosze o link. Jakub...

Pyramidposters Pink Floyd (The Wall) - Plakat PP30008

Pink Floyd - The Wall **** Proponuję najpierw obejrzeć ten obraz każdemu,kto go jeszcze nie widział.Nie
jestem maniakiem Pink Floydów,chociaż uważam,że jeden z najwybitniejszych
zespołów w historii.Nie jestem maniakiem Parkera,choć...

PyLinux Hub - podstrona - 145

dcc++ intelink hub Może ktoś z was zna adres huba intelinku lub adres jakiegoś huba który po podłączeniu się do niego gwarantuje transfery powyżej 1MB/S
Jesli takto proszę o podanie mi tego adresu soboteks@gmail.com
Bilans ofiar tsunami...

Pytanie na sniadanie Horoskop

mam pytanie o plutona w horoskopie urodzeniowym chciałabym sie dowiedzieć jaki jest wpływ plutona-jesli znajduje sie on na
samym szczycie elewacji horoskopu-tgz-na samej gorrze,
co oznacza pluton -jako planeta dominująca w horoskopie...

Pytanie takie...

drodzy euroentuzjasci, pytanie takie mam... po jednej stronie mamy sondaze poparcia dla UE (podobno ok. 80%) a z drugiej
rankingi poparcia partii politycznych. zatem polaczmy to razem i co mamy...?
Rzeczpospolita Polska czlonkiem UE z...

Pytanie o oplaty przy sprzedazy mieszkania ...
Pytanie o oplaty przy sprzedazy mieszkania ... Czy mozna sprzedac wczesniej niz po 5 latach mieszkanie wykupione od Spoldzielni (po ulgowych cenach) Nie ponoszac zadnych oplat wyrownawczych jesli pieniadze ze sprzedazy tego mieszkania przeznacza sie na zakup nowego ?...

Pytanie do excel'a

pytanie o Excel'a W pliku .xls mam daną np. Firma "ALA" a po zapisaniu tego pliku do .txt
dana z tej komórki wyglada następująco: "Firma ""ALA""".
Jak pozbyć sie przy zapisie do .txt zbędnych...

Pytanko dnia : gdzie kredyt
Pytanko dnia : gdzie kredyt Witam...  chcialem zapytac gdzie Waszym zdaniem mozna na sensownych warunkach ( i w miare bezpiecznie ) wziasc kredyt 20 000 PLN pozdrawiam mp...
pytanko o mały kredyt witam!
pytałem już wcześniej o kredyt na 90 tyś.,...

Pyramis Studio 78x48 1B 1D 70130301

[GwS] zlewozmywak PYRAMIS TETRAGON 41x50 1B jak w temacie
Pozdrawiam
Mir [Gry] Xtreme Prototypes Bell: X-1 X-1A, X-1B, X-1C, X-1D [ENG] [FSX] Dodane przez: [U Dodatek dla FSX
July 2, 2009 - Xtreme Prototypes announces the release...



Strona 1 / 1901 , 2, 3, 4, 5 ... 190 

Podstrony
Powered by WordPress dla [Katalog Tematyczny portalów - Darmowe strony i fotoblogi]. Design by Free WordPress Themes.